28,2Ε: Τα Movies4men και Sony Movie Channel δοκιμάζουν σε νέο TP - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 02:47
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: 28,2Ε: Τα Movies4men και Sony Movie Channel δοκιμάζουν σε νέο TP  (Αναγνώστηκε 2178 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tasos.cz

  • Sat Historian
  • SatLeo Legend
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2018
  • Τόπος: Τσεχία
  • Μηνύματα: 2015
  • dum spiro spero
Ευχαριστώ για την επισήμανση Χρήστο. Εστω και ετσι με το μικρο μου περιστρεφομενο ορθογωνιο κατοπτρο PRO 67 APP Panorama βγαζω αρκετες συχνοτητες και αρκετους δορυφορους στην περιοχη μου. Στο σημειο της σκεπης μεταξυ του φεγγιτη, της καμιναδας και του σωματος της σκεπης του σπιτιου μου δυστυχως δεν μπορω να βαλω την Gibertini μου OP100  ειναι τεραστια.
ΥΓ. Η Βαυαρία δεν ειναι πια κοντα μου, εχω μετακομισει απο εκει που ημουνα, τωρα βρισκομαι στο ανατολικο μερος της Τσεχιας, μεταξυ Σλοβακιας και Πολωνιας