Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ - page 78 - IPTV Γενικά - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 09:51
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  (Αναγνώστηκε 559160 φορές)

andrewp97, nogyo.exe, panos456 και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος komhsgr

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2019
  • Μηνύματα: 862
  Eγώ μια χαρά βλέπω απο HELLAS SAT  την ΕΡΤ
Τροχιακές Θέσεις: 9E , 13E , 39E  Δέκτες : Edision OS ΜΙΝΙ 4Κ
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Συνδεδεμένος arva

  • Γενικός συντονιστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: Πεύκη, Αττική
  • Μηνύματα: 5220
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Εννοείται ότι ERT1 ERT2 δεν παίζουν λόγω του Μουντιάλ ούτε στις 39E για όσους βλέπουμε μέσω biss?τα έχουν κλειδώσει τελείως
Δεν παίζει αυτό το σενάριο. Με τον ίδιο τρόπο που βλέπεις εσύ από τις 39ο έτσι βλέπουν κι όλοι οι πομποί σε ολόκληρη την Ελλάδα!
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος MCelliotG

  • Αναλυτής Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2005
  • Τόπος: ΒΔ Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 17185
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Εννοείται ότι ERT1 ERT2 δεν παίζουν λόγω του Μουντιάλ ούτε στις 39E για όσους βλέπουμε μέσω biss?τα έχουν κλειδώσει τελείως
Να σου πω τώρα με τι έχεις μπερδέψει τη βούρτσα? Έλεος... :pistols
Δέκτες:Mut@nt HD51, Edision OSmio 4K, TBS5925
LNB:Inverto Black Ultra Twin
Κάτοπτρο:MABO 130X144/Dragonsat DS-3000 motor
Τόξο:45W - 95E
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος samantas

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2015
  • Τόπος: Αττικό Άλσος, Αθήνα
  • Μηνύματα: 567
Εν τω μεταξύ και το drm σαν το biss είναι, ένα μικρό στατικό κλειδάκι

Αποσυνδεδεμένος deepbluesky

  • Satleo Super V.I.P.
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: Stuttgart (48.79N/9.19E)
  • Μηνύματα: 1650
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Εν τω μεταξύ και το drm σαν το biss είναι, ένα μικρό στατικό κλειδάκι

Ενδιαφερον.
Αυτο σημαινει, οτι εαν το ανακαλυπτε κανεις, θα επαιζαν και σε Ε² δεκτη;
Octagon SF8008, Dreambox One, Octagon SF4008, Vu+ Solo²
TBS 6220, Technotrend S2-1600
Edision OPTI-Combo DVB-T2/C, Terratec T-Stick+
Panasonic TX-43HXX979, Sony KDL32W656A

Αποσυνδεδεμένος samantas

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2015
  • Τόπος: Αττικό Άλσος, Αθήνα
  • Μηνύματα: 567
Δεν έχω enigma2 δέκτη για να ξέρω τι παίζει αλλα στο ffplay (ffmpeg) απλά του δίνεις το κλ**** με το flag -cenc_decryption_key, φαντάζομαι οι player εκεί είναι βασισμένοι στο ffmpeg

Αποσυνδεδεμένος eliascomtest

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2022
  • Μηνύματα: 493
OMIKRON TV - διαδικτυακό κανάλι Σερρών 
Στο site του γράφει Επιστρέφει σύντομα κοντά σας...
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε