Βέλγιο: Η επίγεια μετάδοση σε DVB-T έληξε στη Φλαμανδία - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 03:39
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Βέλγιο: Η επίγεια μετάδοση σε DVB-T έληξε στη Φλαμανδία  (Αναγνώστηκε 1485 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος babis3g

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2018
  • Τόπος: Κέρκυρα
  • Μηνύματα: 6173
εχω γνωστο Βελγιο που βλεπει μεσω διαδίκτυο και τα τοπικα τους, βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι αντικατοπτριζει την αληθεια, αλλα σιγα σιγα ετσι τινουν να μαθαινουν εκει εξω, οπως τα βρεις που λεμε

Οπως ειπε και ο Νεκταριος, ειναι και πως η καθε χωρα εχει εξελιχθει, πχ αν υπαρχει καλωδιακο δικτυο παιζει πολυ μεγαλο ρολο γιατι μαζι με το internet και τηλεφωνια δινουν πακετα προσφορες και για τα τηλεοραση ( 3 σε 1 ) το ειχα και εγω Αγγλια ολα σε ενα ... καποιες φορες ειναι αλλιως αν δεν κανουμε dx, ουτε να γυριζουμε πιατα, ουτε κεραιες επίγειες αν εχει αερα και βροχη, ειναι & ψυχολογικο να ξερεις οτι ασχολείσαι μονο με ενα παροχο για λογαριασμούς και ασε που συνηθως εχουν και καλες προσσφορες για ολα σε ενα

Ειχα δει (απο εξω) το studio MTV music στο Λονδινο και ειχαν στην ταρατσα 5 μετρα κατοπτρα (ετσι τα εκοψα, πολυ μεγαλα) δεν εχαναν με τιποτα αυτα, και εδιναν υπογεια, και δορυφορο ... δεν θυμαμαι ποτε οταν ειχα καλωδιακη tv Αγγλια, να εχανα τα καναλι λογο καιρου και εχουν πολυ ασχημο καιρο και αυτοι εκει πανω