Παντως πιστευω οτι οταν πρωτοξεκινά ενα καναλι πρέπει να είναι συγκρατημενο στις δαπάνες και να χτιζεται χρόνο με το χρονο. Υπάρχει η εμπειρία του ΟΠΕΝ που εριξε πολυ χρημα μαζεμενο σε προγραμμα και πήγε χαμένο. Δεν αρκεί να εχει καποιος καλη εκπομπή για να πάει σε εκείνον η τηλεθέαση, πρέπει να φυγει ο τηλεθεατής και από τον αλλο. Μια διαφοροποίηση στο μείγμα εκπομπών ωστε να μη μοιάζει με τα άλλα είναι μια ελπιδα για το ΟΝΕ να κερδίσει από το κοινό ή νέο κοινό. Μην ξεχναμε ειναι το 6ο γενικό καναλι και ξεκιναει από το μηδέν. Στόχος του Μαρινάκη πρέπει να είναι το 10% τηλεθεαση για να εχει κέρδη, όπως και για τον Ιβαν εστω και σε βαθος τριετίας
.