Διαφημίσεις στη Replay TVΈνα νέο μοντέλο διαφήμισης για την τηλεοπτική επανάληψη των προγραμμάτων (Replay TV) συμφωνήθηκε στην Ελβετία. Ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας SRG και οι ιδιωτικοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς προσπαθούν να αντιμετωπίσουν από κοινού το ζήτημα της μείωσης των εσόδων από την παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση. Το νέο σύστημα, που θα τεθεί σε ισχύ τον Νοέμβριο, προβλέπει πως οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται όταν οι θεατές ξεκινούν, σταματούν ή προχωρούν γρήγορα σε περιεχόμενο με χρονική μετατόπιση. Ο στόχος είναι να αντισταθμιστούν οι απώλειες από τις διαφημίσεις που παραλείπονται, προσαρμοζόμενες παράλληλα στις σύγχρονες συνήθειες τηλεθέασης, καθώς περίπου το 30% – 40% των τηλεοπτικών προγραμμάτων στην Ελβετία παρακολουθείται πλέον με αυτόν τον τρόπο.
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε
Συγχώνευση: Χθες στις 11:53
Η πρακτική των εμβόλιμων διαφημίσεων από τον πάροχο της streaming πλατφόρμας κατά την παρακολούθηση on demand προγραμμάτων (ταινίες, σειρές κλπ), είναι πλέον αρκετά συνηθισμένη. Εφαρμόζεται κυρίως στις δωρεάν πλατφόρμες που βασίζονται στη διαφήμιση. Πολλές φορές μετράει αντίστροφα των αριθμό διαφημίσεων που θα παίξει κάθε στιγμή της προβολής του προγράμματος, καθώς και τον χρόνο που υπολείπεται μέχρι να τελειώσουν.
Αν και τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια συμφωνήσουν σε κοινή streaming πλατφόρμα, θα δούμε αν θα εφαρμόσουν το παραπάνω σύστημα εμβόλιμων διαφημίσεων ή συνδρομητικό μοντέλο χαμηλού τιμήματος.