Συνδρομή στον ΑΝΤ1+ - page 2 - IPTV Γενικά - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 17:04
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Συνδρομή στον ΑΝΤ1+  (Αναγνώστηκε 12786 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος johnpapad24

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2020
  • Μηνύματα: 2731
Καμμία οικονομική ζημιά δεν θα πάθει ο Αντ1 κερδισμένος θα είναι και θα τα έχει αρπάξει καλά για τον ant1+ που θα διατηρήσουν για κάνα χρόνο ακόμα για το τυπικό του πράγματος (αποζημίωση χαχαχαχαχαχα) και αν βάλουν τα πάντα στο ελεύθερο θα κερδίσουν από τηλεθέαση και διαφήμισεις...
130x100cm σιδερενιο no name αργολιδα...