GREEK TV - page 17 - IPTV Γενικά - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 20:01
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: GREEK TV  (Αναγνώστηκε 131149 φορές)

Ilias_, athmich, parapente, deepbluesky, medousa89 και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος komhsgr

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2019
  • Μηνύματα: 862
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #480: Πεμ 11 Ιουν 2026, 10:20 »
Η εφαρμογή GREEK TV ξεκίνησε μία νέα συνεργασία με τη Nexus Media Group, εγκαινιάζοντας τη δημιουργία 4 νέων τηλεοπτικών καναλιών:


GOLDEN CHANNEL – Ταινίες από τις δεκαετίες 60s, 70s και 80s
NEXUS CHANNEL – Ταινίες από τις δεκαετίες 90s και 00s
CINERAMA – Επιλεγμένες ταινίες από διάφορα είδη και εποχές
ΑΣΤΗΡ – Κλασικό, παλιό ελληνικό σινεμά

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε


Η NEXUS MEDIA GROUP δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα εικόνας, ενώ για πρώτη φορά σε ελληνική web TV προσφέρεται πλήρες EPG
(Ηλεκτρονικός Οδηγός Προγράμματος), ώστε ο θεατής να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι προβάλλεται.
Ας καλωσορίσουμε αυτή τη νέα κίνηση στον χώρο της ελληνικής web τηλεόρασης και ας ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλα τα νέα κανάλια και στη συνεργασία GREEK TV – Nexus Media Group.

Ερχεται και συνέχεια......... καλή θέαση


Τροχιακές Θέσεις: 9E , 13E , 39E  Δέκτες : Edision OS ΜΙΝΙ 4Κ
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος paksat

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: Σάμος
  • Μηνύματα: 3626
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #481: Πεμ 11 Ιουν 2026, 11:11 »
Μπράβο komhsgr. Πάντα πρωτοπόροι στο περιεχόμενο. Περιμένουμε τη "συνέχεια".
Κάτοπτρα: Gibertini OP 150 S (1) – Wave Frontier T-90 (1)
LNB: Inverto 0,2 dB (9)
Πολυδιακόπτες: SPAUN SMS 17089 NF (2) – SPAUN SUR 211 F (8)
Δέκτες: Technomate 6902HD-T2 Super (3) – Edision Progressiv HD Compact (3) - COSMOTE TV Kaon OTT (1)
9E–13E–16E–19,2E-23,5E-26E-28,2E-39E-42E

Αποσυνδεδεμένος first

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Τόπος: Χαλκιδα
  • Μηνύματα: 232
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #482: Πεμ 11 Ιουν 2026, 11:23 »
Μπραβο και παλι αψογα τα καναλια και στο κινητο και στην tv η εικονα τελεια.

Συνδεδεμένος Ilias_

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2020
  • Τόπος: Greece
  • Μηνύματα: 299
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #483: Πεμ 11 Ιουν 2026, 12:24 »
Πολυ καλη προσπαθεια κ φαινονται επαγγελματικα στημενα τα καναλια.Οχι σαν την σαβουρα που κυκλοφορει τελευταια κατι "broadcasting network" με ελληνικες ταινιες με λογοτυπα open tv hd απο πισω.Αλλα και καναλαρχες με 10 καναλια να παιζουν κατεβασμενες ταινιες των 500kbps(σε bitrate 2000+).

Αποσυνδεδεμένος komhsgr

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2019
  • Μηνύματα: 862
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #484: Πεμ 11 Ιουν 2026, 12:36 »
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Πολυ καλη προσπαθεια κ φαινονται επαγγελματικα στημενα τα καναλια.Οχι σαν την σαβουρα που κυκλοφορει τελευταια κατι "broadcasting network" με ελληνικες ταινιες με λογοτυπα open tv hd απο πισω.Αλλα και καναλαρχες με 10 καναλια να παιζουν κατεβασμενες ταινιες των 500kbps(σε bitrate 2000+).


  Eίπες εσύ καλό λόγο?   θα βρέξει
Τροχιακές Θέσεις: 9E , 13E , 39E  Δέκτες : Edision OS ΜΙΝΙ 4Κ
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος neoktistos

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2012
  • Τόπος: ΕΔΕΣΣΑ
  • Μηνύματα: 610
  • Κωνσταντίνος (Έδεσσα)
    • http://forum.satleo.gr/
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #485: Πεμ 11 Ιουν 2026, 21:17 »
Να γινόταν, να είχαμε τον "EPG",
στους "Enigma2" δέκτες!!!
Octagon SF8008 4K Combo,
Sat-Dish 1,2 m,
Inverto Quad LNB
ANT Televes DAT 75
NanoKom mast amplifier (Ref. 561721)

Αποσυνδεδεμένος samantas

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2015
  • Τόπος: Αττικό Άλσος, Αθήνα
  • Μηνύματα: 567
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #486: Παρ 12 Ιουν 2026, 09:43 »
Βγήκε η έκδοση 1.3.5 η οποία φτιάχνει το bug όπου ο οδηγός προγράμματος τρεμόπαιζε στον player

Συνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2775
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #487: Σήμερα στις 18:20 »
komhsgr τώρα που το κσναλι  HTV - Sigma εκπέμπει σε HD και από αύριο θα μεταδίδει αγωνες του mundial που θα διεξάγονται παράλληλα, δειχνει μαύρο στο Greek TV.

Συνδεδεμένος andrewp97

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2014
  • Μηνύματα: 501
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #488: Σήμερα στις 18:25 »
Αρα ακυρο το 4Κ?

Συνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2775
Απ: GREEK TV
« Απάντηση #489: Σήμερα στις 18:47 »
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Αρα ακυρο το 4Κ?
Όχι, δεν ειναι άκυρο. 4Κ μεταδίδεται κανονικά στην επίγεια μεταδοση και στο δορυφόρο, όμως υπάρχει και η εναλλακτική έκδοση σε SD (για τις τηλεοράσεις που δεν υποστηρίζουν 4Κ) η οποία σήμερα έχει μετατραπεί σε HD.