O συνδρομητικός γάμος των καναλιών και τα παρεπόμενα
-Με ικανοποίηση αντιμετώπισαν οι συνδρομητές της NOVA και Cosmote, τις πρώτες μέρες εφαρμογής της επιχειρηματικής συμφωνίας, με την οποία οι δύο πάροχοι ανταλλάσσουν το αθλητικό τους περιεχόμενο με σκοπό να το προσφέρουν σε μία συνδρομή.
Οι συνδρομητές της Cosmote και της NOVA έχουν λάβει ήδη σχετικό ενημερωτικό μήνυμα ώστε να δηλώσουν αν επιθυμούν αλλαγή συμβολαίου μέσα στους επόμενους δύο μήνες.
Υφίσταται, ωστόσο, μια λεπτομέρεια: δεν υπάρχει ανταλλαγή περιεχομένου ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες, υπάρχει πώληση του περιεχομένου της κάθε μιας προς την άλλη πλατφόρμα σε μία ενιαία χαμηλή «τιμή χονδρικής».
Για να αποφευχθούν ωστόσο συνθήκες ολιγοπωλίου, οι δύο πλατφόρμες είναι υποχρεωμένες να πουλήσουν -στην ίδια «τιμή χονδρικής»- το ίδιο περιεχόμενο και στους άλλους παρόχους (π.χ. Vodafone, ANT1+ κλπ) εφόσον το ζητήσουν.
Ενώ λοιπόν η συμμαχία των δύο μεγάλων παρόχων στόχο είχε την καταπολέμηση της πειρατείας, ταυτόχρονα άνοιξε τις πύλες του ανταγωνισμού αφού και οι άλλοι πάροχοι (εσωτερικού και εξωτερικού) μπορούν να μπουν στο παιχνίδι του περιεχομένου και της διαδραστικής εξυπηρέτησης.
newmoney.gr