Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025 - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 04:01
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  (Αναγνώστηκε 5935 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος samantas

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2015
  • Τόπος: Αττικό Άλσος, Αθήνα
  • Μηνύματα: 567


Συγχώνευση: Τετ 15 Οκτ 2025, 16:49
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
και ποιός δεν άκουγε την τότε εποχή, δεν υπήρχαν πολλά μουσικά

δεν είναι ότι υπάρχει έλλειψη μουσικής, είναι κάτι πού ξεκίνησε πριν αντιγράψουν μουσικά αργότερα άλλοι, εντάξει τώρα είναι το internet αλλά κατά εμένα δεν ήταν λόγος να κλείσει, να υπάρχει στον δορυφόρο πού είναι πολλά τηλεοπτικά



εμ βάλε το από το mtv  :cheesy: (πρώτο τραγούδι αν δεν έκαναν μοντάζ)


58:50