Κυνηγούν τα δορυφορικά πιάτα στα κατεχόμενα της Ουκρανίας - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 09:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Κυνηγούν τα δορυφορικά πιάτα στα κατεχόμενα της Ουκρανίας  (Αναγνώστηκε 1092 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kgial

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: KOMOTHNH
  • Μηνύματα: 1005
  :lol: :lol: :lol: προπαγάνδα φουλ. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχω συγγενή στην "κατεχόμενη" Ουκρανία κ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Έχω εν υπηρεσια τον δέκτη: EDISION  Proton S2. σταθερό στις 13°E

Συνταξιοδοτημένοι: Edision Argus VIP - HUMAX IRCI 5400z - VISIONNET VN8000 - YUMATU MX PLUS - ECHOLINK EL3200