Πριν 1-2 βδομάδες ταξίδεψα από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα) και με το δέκτη του αυτοκινήτου μου παρατήρησα το εξής. Ενεργοποίησα το AF (το auto frequency) στις μνήμες που είχα σταθμούς της ΕΡΑ (ΝΕΤ και ΔΕΥΤΕΡΟ). Το AF δούλευε πολύ καλά αφού άλλαζε πολύ συχνά συχνότητα, τις περισσότερες φορές χωρίς να το καταλάβω. Στο γυρισμό παρατηρούσα την οθόνη του RDS και κάθε φορά που άλλαζε η συχνότητα, άλλαζε και το κείμενο. π.χ για τη ΝΕΤ συνάντησα τους εξήε διαφορετικούς συνδυασμούς:
ΝΕΤ105.8
ΕRΑ ΝΕΤ
ΕRΤ ΝΕΤ
ΕRΤ_ΕRΑ1
ΕRΤ-ΕRΑ1
ΕRΤ*ΕRΑ1
κλπ
μετά σκέφτηκα ότι αποκλείται να είναι τυχαία όλα αυτά, και ότι το πιθανότερο είναι να το έχουν βάλει έτσι οι τεχνικοί για να γνωρίζουν από που ακούνε κάθε φορά.
Το AF δούλευε πολύ καλά στην ΝΕΤ και στο δεύτερο ενώ στο Τρίτο και στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ παρόλο που υπήρχαν οι αναμεταδότες δεν υπήρχε RDS για να αλλάζει τη συχνότητα.
Πρόβλημα υπήρχε στη Χαλκιδική όπου ο 102 FM (ERT3) ενάλασσε τον πομπό της Χαλκιδικής στους 102 με τον πομπό της Θάσου στους 100,8 και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση στον ήχο (δορυφορική αναμετάδοση).