Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ - page 2 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 03:04
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ  (Αναγνώστηκε 73097 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Radiodj105

  • Διαγραμμένο Μέλος
  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: Μεγαλόπολη/Πετρούπολη
  • Μηνύματα: 194
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #30: Τρι 16 Μαΐ 2006, 18:54 »
Εδώ όμως δεν είναι Σόφια, και δυστυχώς... ούτε έχουμε καλωδιακή μετάδοση.

Επιπλέον, πρέπει (πάντα φιλικά) να σε προειδοποιήσω (γιατί ίσως να μην το ξέρεις) ότι αν έχεις πρόθεση να μεταδώσεις κάποια ντοκιμαντέρ (δωρεάν) όπως είπες σε άλλο ποστ... και "τυχαία" αυτά τα ντοκιμαντέρ είναι από κάποιο DVD εφημερίδας, κινδυνεύεις. Από τι κινδυνεύεις; Απλά, αν σου κάνουν αγωγή... θα "τους" πληρώνεις για όλη σου τη ζωή.
Δέχομαι ότι μπορεί να έχεις φίλους σου 20 σκηνοθέτες και παραγωγούς και να σου δώσουν δωρεάν υλικό.
Πάντως αν είναι (επαναλαμβάνω) το υλικό από DVD εφημερίδας, προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

Πάντα φιλικά - Βασίλης