Προσθήκες - Προβλήματα Καναλιών στη Nova - page 33 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 22:42
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Προσθήκες - Προβλήματα Καναλιών στη Nova  (Αναγνώστηκε 382017 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος valkyrion

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοε 2012
  • Μηνύματα: 42
καλημερα παιδια εχω 2 αποριες, γιατι ουτε η NOVA ουτε ο OTE δεν δινουν το Eurosport 2 σε HD μονο το 1, καθως και το Discovery channel, Disney XD, FOX, FOXlife, Animal Planet σε HD? και κατι αλλο αν καποιος εχει 3play με start pack και θελει full pack τι στοιχιζει ξερει καποιος? η ειναι τα 15 ευρω συν τα 20 που γραφει στο site?