Το ΕΣΡ δεν ηθελε να κάνει το δικηγόρο των καναλιών πάνω στο θέμα αυτό και καλά έκανε, εβγαλε το ποσό σύμφωνα με το νόμο και τον ακυρωμενο διαγωνισμό και μάλιστα ομόφωνα, αφηνοντας το περιθώριο όποιος θίγεται να πάει στα δικαστήρια.
Το θέμα είναι ότι σε αντίθεση με τον αριθμό των αδειών που κράτησε μια μέση θέση, στην περίπτωση της τιμής εκκίνησης το ΕΣΡ έκανε τον δικηγόρο του κ. Παππά!
Διαβάζοντας καλύτερα τα άρθρα του σκεπτικού της απόφασης του ΕΣΡ,
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτεδιακρίνω σημεία που θα μπορούσαν να απορριφθούν σε ελληνικά ή/και ευρωπαϊκά δικαστήρια, όπως:
1) Τα άρθρα 7, 8, 12 δεν λαμβάνουν υπόψη την ευρωπαϊκή απόφαση 2017/899 που κάνει λόγο για βέλτιστη χρήση του τηλεοπτικού φάσματος με χρήση των τεχνολογιών DVB-T2/HEVC.
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε 2) To άρθρο 9 είναι μια γενική εκτίμηση που δεν στηρίζεται σε κανένα ειδικό στοιχείο ή μελέτη.
3) Το άρθρο 10 αναφέρεται σε ακυρωθέντα (με απόφαση του ΣτΕ) διαγωνισμό, που επομένως είναι σαν να μην έγινε ποτέ.
Είμαι σίγουρος ότι οι νομικοί της ΕΙΤΗΣΕΕ θα βρουν περισσότερα.
Τέλος, αναρωτιέμαι, γιατί το ΕΣΡ δεν καθορίζει ταυτόχρονα αριθμό αδειών και τιμές εκκίνησης για
πανελλαδικούς θεματικούς και
περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς; Αναμένει νέες επιστολές από τον κ. Παππά;