Είναι τελείως διαφορετικές όμως και οι αγορές και οι συνθήκες. Τα ελληνικά κανάλια για τους κατοίκους της Ελλάδας είναι μόνο στις συνδρομητικές πλατφόρμες για να συμπληρώνουν το πακέτο και όχι ως κράχτες και δεν αποτελούν κύριο παράγοντα αγοράς! Τώρα για τους Έλληνες του εξωτερικού και των περιοχών χωρίς επίγεια λήψη είναι διαφορετικά, αλλά αυτοί οι συνδρομητές δεν αποτελούν το κύριο έσοδο των πλατφορμών αυτών.
Ας τολμήσουν να κλειδώσουν επίγεια και θα δουν να γίνεται ό,τι έγινε και στη γειτονική Τουρκία που μάλιστα έχουν ως βάση τη δορυφορική λήψη. Όλα τα μεγάλα ιδιωτικά που κλείδωσαν αναγκάστηκαν γρήγορα να γυρίσουν σε ελεύθερη μετάδοση. Η νοοτροπία του Έλληνα και η διαφημιστική πίτα εξάλλου έχουν ήδη διαμορφωθεί. Σαν συνδρομητικά τα κανάλια ξέρουν ήδη ότι έχουν πιο πολλά να χάσουν από το να κερδίσουν.
Η νοοτροπία των ξένων είναι τελείως άλλη, και αυτό φαίνεται ακόμα και στο πώς αντιμετωπίζουν την ψηφιακή τεχνολογία και πώς αδειοδοτούνται τα κανάλια και οι πάροχοι - ως μπουκέτα καναλιών με θεματικό περιεχόμενο. Στην Ψαροκώσταινα ακόμα δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από το ένα κανάλι αναλογικό = ένα κανάλι ψηφιακό...