Καλησπέρα.
Παραθέτω ένα πραγματικά αστείο άρθρο, που αφορά απόλυτα το Ραδιοφωνικό Τοπίο στην Αττική.
Αστείο, στην τελευταία πρόταση, γιατί όπως ξέρουμε όλοι οι πειρατές καπνίζουν και συνηθίζουν να πετάνε τις γόπες στο δρόμο για τον Υμηττό.
Το καθεστώς της πειρατικής λειτουργίας των ραδιοφωνικών σταθμών παραμένει στο απυρόβλητο από τις συναρμόδιες Αρχές (ΕΕΤΤ και ΕΣΡ) και την κυβέρνηση. Ολόγυρα στην μπάντα βρίσκονται πειρατικοί σταθμοί, που μεταδίδουν διαφημίσεις και εκπέμπουν ακόμη και σε συχνότητες που ήταν αδειοδοτημένες στο παρελθόν.
Πηγή:
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Διατυπώνεται η καθαρά προσωπική άποψη του αρθρογράφου των Τυπολογιών. Υπάρχει όμως και η άλλη όψη του νομίσματος. Δηλαδή ο ισχυρισμός οτι ένα ευρύτερο φάσμα ραδιοφώνων, ακόμη και χωρίς άδεια, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ποικιλία προγραμμάτων και περιεχομένου, προσφέροντας στους ακροατές διαφορετικά είδη μουσικής, εξειδικευμένα μουσικά ρεπερτόρια και εναλλακτικές απόψεις. Ουσιαστικά, στο παρόν ραδιοφωνικό τοπίο της Αττικής, χωρίς τους ΄'πειρατές" και τους ερασιτέχνες δεν θα είχαμε ούτε λαικά (πλεον οι όμιλοι παιζουν αμιγώς λαικοπόπ), ουτε παλιά-λαικά, ουτε δημοτικά, ούτε λαικοδημοτικά, ούτε ίταλο-ντίσκο, ούτε ντίσκο, ούτε Κρητικά.. Κι ακόμα περισσότερο αν ήταν όλες οι διαθέσιμες συχνότητες της μπάντας επίσημα παραχωρημένες - δηλ ακόμα και τα λιγοστά κενά που τώρα υπάρχουν.
Οπως έχουν εξελιχθει τα πράγματα, αρκετοί σταθμοί χωρίς ΒΝΛ παρέχουν πλατφόρμα για νέα ταλέντα, αναδυόμενους καλλιτέχνες, ή κοινότητες που υποεκπροσωπούνται, ώστε να ακουστεί η φωνή τους. Καλώς ή κακώς, αυτή είναι μιά πραγματικότητα. Πολλοί από τους σταθμούς αυτούς δεν μοριοδοτήθηκαν επαρκώς κατά την τότε διαδικασία αδειοδότησης, κι ας ήταν πολυ παλιές παρουσίες στον ραδιοφωνικό χώρο. Κι επέμειναν. Με έναν άλλο τρόπο. Μέχρι τελικής δικαίωσης.
Ίσως ο αρθρογράφος καταφέρεται απαξιωτικά κατά των "πειρατών", παρακινούμενος περισσότερο από το εύλογο θέμα των διαφυγόντων κερδών, παρά από προσωπική ιδεολογία. Αν όντως αυτό ειναι το βασικό του κίνητρο, τότε πάω πάσο - θα πω όμως πως ως μεθόδευση είναι συγκεκαλυμμένη.