.. ένα ευρύτερο φάσμα ραδιοφώνων, ακόμη και χωρίς άδεια, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ποικιλία προγραμμάτων και περιεχομένου, προσφέροντας στους ακροατές διαφορετικά είδη μουσικής, εξειδικευμένα μουσικά ρεπερτόρια και εναλλακτικές απόψεις. Ουσιαστικά, στο παρόν ραδιοφωνικό τοπίο της Αττικής, χωρίς τους ΄'πειρατές" και τους ερασιτέχνες δεν θα είχαμε ούτε λαικά (πλεον οι όμιλοι παιζουν αμιγώς λαικοπόπ), ουτε παλιά-λαικά, ουτε δημοτικά, ούτε λαικοδημοτικά, ούτε ίταλο-ντίσκο, ούτε ντίσκο, ούτε Κρητικά.. Κι ακόμα περισσότερο αν ήταν όλες οι διαθέσιμες συχνότητες της μπάντας επίσημα παραχωρημένες - δηλ ακόμα και τα λιγοστά κενά που τώρα υπάρχουν.
Οπως έχουν εξελιχθει τα πράγματα, αρκετοί σταθμοί χωρίς ΒΝΛ παρέχουν πλατφόρμα για νέα ταλέντα, αναδυόμενους καλλιτέχνες, ή κοινότητες που υποεκπροσωπούνται, ώστε να ακουστεί η φωνή τους. Καλώς ή κακώς, αυτή είναι μιά πραγματικότητα. Πολλοί από τους σταθμούς αυτούς δεν μοριοδοτήθηκαν επαρκώς κατά την τότε διαδικασία αδειοδότησης, κι ας ήταν πολυ παλιές παρουσίες στον ραδιοφωνικό χώρο. Κι επέμειναν. Με έναν άλλο τρόπο. Μέχρι τελικής δικαίωσης.
Ίσως ο αρθρογράφος καταφέρεται απαξιωτικά κατά των "πειρατών", παρακινούμενος περισσότερο από το εύλογο θέμα των διαφυγόντων κερδών, παρά από προσωπική ιδεολογία. Αν όντως αυτό ειναι το βασικό του κίνητρο, τότε πάω πάσο - θα πω όμως πως ως μεθόδευση είναι συγκεκαλυμμένη.
Πολύ εμπεριστατωμένη η τοποθέτησή σου (όπως πάντα), αλλά εσύ θεωρείς πως οι ονομαζόμενοι "πειρατές" λειτουργούν, γιατί θέλουν να προσφέρουν στον κόσμο την μεγάλη ποικιλία ρεπερτορίου ή εκπέμπουν γιατί τους ενδιαφέρει η "κονόμα";
Μην απαντήσεις. Η ερώτηση ήταν απόλυτα ρητορική και γνωρίζουμε όλοι την απάντηση.
Σημείωση= Όταν αναφερόμαστε σε "πειρατές" δεν εννοούμε όσους εκπέμπουν ρομαντικά από την ταράτσα τους (όπως έκανα κι εγώ στα 80's και 90's) καταναλώνοντας το ρεύμα τους απλά για να παίξουν μουσική για την πάρτη τους. Αυτοί όπως σωστά ξεχώρισες, είναι οι "ερασιτέχνες".