Το 2024 η επαναλαμβανόμενη playlist, η επαλαμβανόμενη εμπορική διαφήμιση η εμμονή σε απαρχαιομένο – περιορισμένο μουσικό ρεπερτόριο που απευθύνεται πλέον σε άτομα προχωρημένης ηλικίας, η έλλειψη εκφωνητών σε μόνιμη βάση απωθεί τον κόσμο να ακούει το ακροατήριο να ακούει αττικό ραδιόφωνο & κουράζει αφάνταστα και κυρίως τα προγράμματα κονσέρβα. Υπάρχουν μεμονωμένες εκπομπές με ψαγμένο ψυχαγωγικό περιεχόμενο από ορισμένους ραδιοφωνικούς παραγωγούς και βέβαια αξιόλογες προσπάθειες από τους ερασιτεχνικούς σταθμούς όπου ακούγονται όσο ακούγονται. Όποιος “είδε” το ραδιόφωνο μόνο εμπορικά έχασε το ακροατήριο. Ελπίζω με τις αδειοδοτήσεις εν όψει DAB να αλλάξει αρκετά το ραδιοφωνικό τοπίο.