Η απαξίωση του ραδιοφώνου συνεχίζεται. Τι να πει κανείς, μάλλον αναμενόμενο ήταν, αφού τέτοιου είδους ραδιόφωνα δεν τα αφήνουν ήσυχα πλέον.
Πάντως μην νομίζεται ότι αυτή η απαξίωση συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Στην Αμερική που έχω και την σχετική εμπειρία μπορώ να σας πω πως έχει φτάσει πάτο τελείως το ραδιόφωνο. Ιδίως όταν μια εταιρεία έχει στην ιδιοκτησία της σχεδόν 1.000 σταθμούς (στο σύνολο των 11.000) και χρησιμοποιεί τα ίδια playlist και το ίδιο προσωπικό και εκπομπές (σε μαγνητοσκόπηση) παντού. Γενικά το ραδιόφωνο έχει γίνει άλλο ένα εργαλείο των επιχειρηματιών, και στην Ελλάδα άλλα και στο εξωτερικό. Τίποτα παραπάνω δυστυχώς.