Οι πολλές διαφημίσεις δε σημαίνουν και έσοδα σε ένα σταθμό. Ειδικά με την κρίση και την πεσμένη διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο. Ένα μεγάλο πλήθος διαφημιστικών δεν έχουν εξοφλήσει το 2009 και το 2010 στα Μέσα, αφού και αυτές δεν έχουν πληρωθεί από τους πελάτες. Αν βάλεις και το γνωστό κόλπο της "επιστροφής διαφημιστικού χρόνου", πολλά σποτάκια που ακούτε παίζουν τσάμπα. Τέλος, υπάρχουν και μερικοί σταθμοί (ειδικά της επαρχίας) που παίζουν ψεύτικες διαφημίσεις μεγάλων brands (ω, ναί!) έτσι ώστε να ρίξουν "τυράκι" στην αγορά για να κερδίσουν ευκολότερα τις τοπικές διαφημίσεις (δεν θα βάζατε και εσείς διαφήμιση σε ένα σταθμό που παίζει την τάδε εταιρία κινητών και δείνα εταιρία αυτοκινήτων και ανάμεσα παιζόταν το μικρό σας μαγαζάκι;). Ειδικά για το τελευταίο, έχουν ταυτοποιηθεί πολλοί σταθμοί μέσω των υπηρεσιών που "γράφουν" τραγούδια για μέτρηση airplay αλλά και σποτς.
Σχετικά με τον Nitro, αφού ο Όμιλος έκρινε πως χρειαζόταν αλλαγή στο format, καλώς και κάνανε. Το αστείο είναι ότι ορισμένοι παραγωγοί και djs ενημερωθήκανε εκ των υστέρων, από την εκπομπή του Κωστόπουλου που βγήκε και το ανακοίνωσε ορθά-κοφτά. Αντιεπαγγελματισμός;
Και κάτι σχετικά με τις μετρήσεις/ακροαματικότητες. Όσοι βρίσκονται στον χώρο επαγγελματικά, γνωρίζουν ήδη τί και πώς.
ΑΝ όμως κάποιος θέλει να μελετήσει μια τέτοια μέτρηση, οφείλει να ξέρει να τη διαβάζει προσεκτικά (σταθμισμένα σύνολα, ηλικιακά groups, δυναμικές μεταβολές κλπ) και όχι να βλέπει το πινακάκι που εκδίδει η Focus, από πάνω μέχρι κάτω.