e-lectron αυτό που κάνει 'υποδειγματική' την διαμόρφωσή του 92.9 (απ'την καταγραφή και μόνο), είναι το οτι η συντριπτική πλειοψηφία των δειγμάτων (samples) είναι πριν από και κοντά στην απόκλιση των 75 ΚΗz, κι ας είναι αρκετά συμπιεσμένος ο ήχος του (φαίνεται από την ομαλή αλλά απότομη καμπύλη). Την βάφτισα 'υποδειγματική' κυρίως επειδή για σταθμό τέτοιου ρεπερτορίου ("επιτυχίων'), είναι πειρασμός να μήν θέλει να υπερδιαμορφώσει λιγάκι.. Ιδίως οταν το σήμα του περιλαμβάνει και υποφέρουσα RDS (το σήμα RDS απορροφάει ενα μικρό ποσοστό της τάξης του 0.75% απ'την διαμόρφωση).
Ένας επεξεργαστής ήχου FM περιλαμβάνει βαθμίδες και συμπιεστή (compressor) και κόφτη (limiter), ενώ ένα αξιόλογο exciter περιλαμβάνει σαν εξτρα προστασία και μια απλή βαθμίδα τελικού κόφτη.
Η κάρτα ήχου δεν έχει ρόλο στη διαμόρφωση..μόνο στη χροιά και στην ποιότητα του ήχου. Εκτός αν την χρησιμοποιείς μέσω λογισμικού, ως στερεογεννήτρια και ως παραγωγή σήματος RDS.. Αυτό είναι διαφορετικό, και τότε χρειάζεσαι δυνατότητα της κάρτας ήχου να εκτελεί επεξεργασία στους 192 ΚHz.
Σαφώς και οι broadcast εκδόσεις και του Breakaway (η καινούργια έκδοση) και του StereoTool μπορούν με σωστή ρύθμιση να οριοθετήσουν την απόκλιση της διαμόρφωσης στους 75 ΚΗz (ή όπου εσύ θέλεις), με πολύ αξιόπιστο τρόπο. Δρούν ουσιαστικά με την ίδια πορεία επεξεργασίας όπως και οι hardware επεξεργαστες ραδιοφωνικού ήχου, δηλ. AGC -> ξεχωριστοί κομπρέσσορες ανά ακουστική ζώνη -> τελικοί κομπρέσσορες --> απλοι κόφτες --> γρήγοροι κόφτες --> clipper --> τελικός κόφτης υψηλών ακουστικών συχνοτήτων -> Multiplex έξοδος προς τη ζεύξη ή προς το exciter.