Και να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα. Στην Θεσσαλονίκη πάνε να κλείσουν τα 2/3 των ραδιοφωνικών σταθμών με απαγόρευση εκπομπής μετά τους 102, κάτι που σίγουρα δεν ισχύει σε κανένα άλλο "πολιτισμένο" κράτος του κόσμου. Παρόμοιες περιπτώσεις υπάρχουν και σε άλλους νομούς της χώρας όπου θα αναγκαστούν να κλείσουν πολλά ραδιόφωνα. Και βέβαια η ΕΡΤ θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί μέχρι και 100 KW (γιατί όχι, δεν βγαίνει από την τσέπη τους) την ίδια στιγμή που οι ιδιωτικοί σταθμοί περιορίζονται δραματικά.
Εκτός πάλι που δεν υπάρχει πρόβλεψη για συχνότητες σε πολλές περιοχές της χώρας (ιδίως σε νησιά όπου υπάρχουν σήμερα τοπικοί σταθμοί και που δεν καλύπτονται από αλλού, εκτός Τουρκίας!), ενώ και η επιλογή των κέντρων εκπομπής αφήνει πολλά ερωτηματικά... π.χ. Εύβοια-Βαρθοβούνι, Κεφαλονιά-Αργοστόλι (για κάλυψη όλου του νησιού, παρόλο που υπάρχει ο Αίνος στη μέση!!!), κλπ.
Και ενώ υποτίθεται πως ο χάρτης αυτός θα βάλει σε μια "τάξη" τα FM, υπάρχουν πολλά σημεία όπου οι συχνότητες που προβλέπονται θα δημιουργούν παρεμβολές μεταξύ σταθμών διάφορων περιοχών που ακούγονται και ποιο μακριά λόγω γεωγραφικής θέσης.
Άλλα και στην Αθήνα φτάνει πια αυτό το παραμύθι. Πρώτα δεν "χώραγαν" πάνω από 20 σταθμοί. Μετά έγιναν 23. Μετά 28. Μετά 35. Σήμερα είναι 42 οι "νόμιμοι" εκτός από τους "παράνομους" που εκπέμπουν χωρίς να δημιουργούν προβλήματα. Ο νέος χάρτης προβλέπει 40 σταθμούς για την Αττική (δηλαδή θα μαζέψουν αρκετούς πάλι) ενώ υπάρχουν για άλλη μια φορά μεγάλα κενά στην μπάντα (103.7-105, μετά τους 105.8 ), και κατάχρηση συχνοτήτων από την ΕΡΤ. Ενώ οι ιδιωτικοί σταθμοί θα έχουν το δικαίωμα να εκπέμπουν από δύο σημεία στην ίδια συχνότητα, οι ΕΡΤ με το έτσι θέλω θα έχει διαφορετικές συχνότητες από Υμηττό, Πάρνηθα και Γεράνεια. Γιατί? Σε τι χρησιμεύει αυτό? Εφόσον οι ιδιωτικοί σταθμοί μπορούν να εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα, γιατί όχι και η ΕΡΤ, και να δοθούν οι υπόλοιπες συχνότητες σε σταθμούς που, αλλιώς, θα αναγκαστούν να κλείσουν?
Τελειώνω με μια, ίσως ηλίθια, απορία: αν πραγματικά ο αριθμός των ραδιοφωνικών σταθμών που εκπέμπει σήμερα στην Αττική η στην Θεσσαλονίκη βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πτήσεων, τότε δεν είναι εγκληματική πράξη από πλευράς του κράτους να τους αφήνει ανοιχτούς και να βάζει τόσο κόσμο σε κίνδυνο? Οι ίδιοι οι πολιτικοί δεν φοβούνται να πετάξουν με αεροπλάνο εφόσον υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, όπως λένε? Η μήπως αυτά που λένε είναι ψέματα και δικαιολογίες για να ελέγξουν την μπάντα? Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι πως είναι η εγκληματίες η ψεύτες. Καλά θα έκαναν να πάνε στην Τουρκία η στην Ιταλία να δουν εκεί πόσοι σταθμοί εκπέμπουν νόμιμα στις μεγάλες πόλεις, στο ραδιόφωνο άλλα και στην τηλεόραση (η Ιταλία έχει γεμίσει τις συχνότητες UHF *και* VHF από την μια άκρη στην άλλη με εκπομπές DVB τη στιγμή που προβλέπονται 8-12 συχνότητες το πολύ στην Ελλάδα).