στην αθηνα ειδικα που πανε με βαση ακροαματικοτητα και διαφημισεις τετοιου ειδους με λαικα τραγουδια δεν τραβηξαν για αυτο αι χαθηκαν αυτα τα ραδιοφωνα απο τη μπαντα
Παίρνω πάσα για να το επεξηγήσω αυτό: Η ακροαματικότητα του τότε Αθηναικού Ντέρτι 98.6 δεν ήταν χαμηλή, ούτε σε φθίνουσα πορεία. Βρισκόταν σταθερά στην 11η-13η θέση. Το θέμα δεν ήταν ποσοτικό, αλλά ποιοτικό. Για κάποιους λόγους, οι διαφημιστικές εταιρίες (media buyers) αποφάσισαν μιά μέρα οτι τα λαικά τραγούδια όπως τα ξέραμε (δηλ με βάση το μπουζούκι) ήταν μάλλον ανεπιθύμητα, γιατί δεν προσέλκυαν πλέον το πολυπόθητο δυναμικό κοινό. Αντί αυτών, άρχίσαν να προωθούν τα λεγόμενα "λαικο-ποπ", καθώς και τα "έντεχνα". Ως συνέπεια, σταθμοί όπως ο Ντέρτι, ο Οασις κλπ, για να εξακολουθήσουν να είναι επικερδείς, αναγκάστηκαν να τροποποιήσουν το μουσικό ρεπερτόριό τους κατά το δοκούν, ακόμα και αν μετά τις αλλαγές, στις ακροαματικότητες σκόραραν ελαφρώς πιο χαμηλά.
Οι "μη αδειοδοτημένοι' (χωρίς ΒΝΛ) σταθμοί δεν ήταν και δεν είναι τόσο σε ομηρία αυτής της ντιρεκτίβας, επειδή ο κύριος κορμός των εσόδων τους αποτελείται περισσότερο από την προβολή μαγαζιών διασκέδασης και καλλιτεχνών, παρά από τη διαφήμηση προιόντων ευρείας κατανάλωσης.