Παίρνω πάσα για να το επεξηγήσω αυτό: Η ακροαματικότητα του τότε Αθηναικού Ντέρτι 98.6 δεν ήταν χαμηλή, ούτε σε φθίνουσα πορεία. Βρισκόταν σταθερά στην 11η-13η θέση. Το θέμα δεν ήταν ποσοτικό, αλλά ποιοτικό. Για κάποιους λόγους, οι διαφημιστικές εταιρίες (media buyers) αποφάσισαν μιά μέρα οτι τα λαικά τραγούδια όπως τα ξέραμε (δηλ με βάση το μπουζούκι) ήταν μάλλον ανεπιθύμητα, γιατί δεν προσέλκυαν πλέον το πολυπόθητο δυναμικό κοινό. Αντί αυτών, άρχίσαν να προωθούν τα λεγόμενα "λαικο-ποπ", καθώς και τα "έντεχνα". Ως συνέπεια, σταθμοί όπως ο Ντέρτι, ο Οασις κλπ, για να εξακολουθήσουν να είναι επικερδείς, αναγκάστηκαν να τροποποιήσουν το μουσικό ρεπερτόριό τους κατά το δοκούν, ακόμα και αν μετά τις αλλαγές, στις ακροαματικότητες σκόραραν ελαφρώς πιο χαμηλά.
Οι "μη αδειοδοτημένοι' (χωρίς ΒΝΛ) σταθμοί δεν ήταν και δεν είναι τόσο σε ομηρία αυτής της ντιρεκτίβας, επειδή ο κύριος κορμός των εσόδων τους αποτελείται περισσότερο από την προβολή μαγαζιών διασκέδασης και καλλιτεχνών, παρά από τη διαφήμηση προιόντων ευρείας κατανάλωσης.
για αυτο μου αρεσει το ραδιοφωνο στην επαρχια που δουλευει αλλιως. ο ενας τροπος ειναι να βγεις εξω και να πεισεις τον αλλον θα διαφημιστει σε σενα ια τον αλφα ή βητα λογο. ο δευτερος ειναι ναερχονται σε σενα απο μονοι τους γιατι γουσταρουν το ραδοφωνο σου. το δευετρο ποιο σπανιο αλλα το εχω δει