Άμα ήξεραν εδώ και ένα μήνα την ονομασία έπρεπε να είχαν κάνει διαφημιστική καμπάνια,ο σταθμός να είναι όντως εμπλουτισμένος με τραγούδια σποτακια κλπ,να έχει διαφημίσεις, εκπομπές, γενικώς να είναι έτοιμη,και όχι τώρα από την Τετάρτη που βγήκε η ονομασία το μοναδικό που έχουν κάνει είναι στο σποτακι που έλεγε 96 την Παρασκευή να προσθέσουν το όνομα,και η playlist να συνεχίζει να είναι ακριβώς η ίδια τύπου πειρατικού σταθμού
Συγχώνευση: Σήμερα στις 12:46
Ακόμη και εδώ στην Πάτρα την πρώτη μέρα που άρχισε να παίζει ο σκύλος, ήτανε πιο ελκυστικός από τον νότες σαν καινούργιος,και μόλις είχε βγει η ονομασία με τα σποτακια κλπ καταλάβαινες διαφορά στα τραγούδια κλπ,σε σχέση με ότι ήτανε πριν την ονομασία