φυσικα επακολουθα ειναι αυτα οταν η διαφημιση πεφτει πεφτουν τα εσοδα ενω τα εξοδα ανεβαινουν και στην θεσσαλονικη εχει πολλα ραδιοφωνα
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Στην απάντησή του ο Τουρώνης θίγει πολύ σωστά το θέμα των εταιριών προστασίας των συλλογικών δικαιωμάτων και τις διπροσωπίες των δισκογραφικών. Αυτό γονάτισε τον STAR FM και όχι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο. Εγείρονται πολλά ζητήματα πλέον για πολλούς σταθμούς, τα οποία φυσικά λόγω της φύσης τους και ιδιαιτερότητας που έχουν, δεν μπορούν να αναπτυχθούν σε ένα forum.
Sent from my Ericsson 768