Οι περισσότεροι, από ότι βλέπω στα σχόλια, δεν συμφωνούν. Και καλά κάνουν, κατ εμε. Ο Τσαουσόπουλος στην Αθήνα π.χ., θερίζει μόνο με το ξένο ρεπερτόριο, έχοντας ως μόνο ανταγωνιστή τον (ανύπαρκτο) NRJ, που πατώνει. Οι VFM, Music και Mad, που βάζουν και ελληνικά, είναι στο τέλος της 15άδας. Ουσιαστικά, αν μπουν και ελληνικά στο ρεπερτόριο του Zoo, ο σταθμός μετατρέπεται αυτόματα σε εφηβικός, κατεβαίνοντας ηλικιακά σε target group. Ακόμα κι αν αυτά τα τραγούδια, παίξουν ανα μια ώρα...