δεν γίνεται η τελική γραμμή προσέγισης του αεροδρομίου και ο ιδιος ο διαδρομος να ερχεται σχεδον σε ευθεία γραμμή με κέντρο εκπομπής. αυτή ειναι η εξαίρεση που ισχυει στο "Μακεδονια".
Μμμ, νομίζω ότι αυτό ίσχυε για το προηγούμενο υποψήφιο κέντρο εκπομπής, την Ψηλή Κορφή Ωραιοκάστρου, που αν το δεις στο χάρτη είναι ακριβώς στην ευθεία του αεροδιαδρόμου.
Γιατί για Χορτιάτη, όσο και αν κοιτάζω στο google maps τον αεροδιάδρομο και το κέντρο εκπομπής, δεν μου βγαίνει η ευθεία στην οποία αναφέρεσαι.
Τέλος πάντων, ούτε εγώ είμαι ειδικός σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Όμως κάτι δεν στέκει λογικά: έστω ότι το αεροδρόμιο Μακεδονία έχει πρόβλημα λόγω της θέσης του πάρκου κεραιών και του τρόπου λειτουργίας των αεροβοηθημάτων. Ας ξεπεράσουμε και το ότι τόσα χρόνια βρίσκονταν τρόποι οι πτήσεις να γίνονται κανονικά, παρότι όλες οι μπάντες είναι τίγκα σε αρμονικές και πομπούς που βαράνε έως και 50 κιλά.
Ας ξεπεράσουμε και το ότι ο καθηγητής Καψάλης είπε ότι τα φαινόμενα ενδοδιαμόρφωσης παρατηρούνται όταν οι σταθμοί που συμβάλλουν ξεπερνούν κάποια συγκεκριμένα όρια ισχύος (και ότι η ισχύς αυτή ΕΙΝΑΙ ελέγξιμη).
Αν το πρόβλημα είναι η θέση του Χορτιάτη, γιατί τον κρατάνε; γιατί δεν δίνουνε και μερικές ακόμη άδειες από άλλο κέντρο εκπομπής, όπως έγινε στην Αθήνα με το Όρνεο; διότι τεχνικά ο άνθρωπος είπε ότι έχει τρισδιάστατη αναπαράσταση όλης της περιοχής, μπορεί να αρχίσει να παίζει τοποθετώντας βίρτσουαλ πομπουδάκια σε χαμηλό υψόμετρο και με χαμηλή ισχύ, ώστε με 2-3 επιπλέον κέντρα εκπομπής (θεωρητικά πάντα) να καλυφθεί το πολεοδομικό συγκρότημα και οι γύρω περιοχές. Γιατί οι επιστήμονες υπάρχουν για να εντοπίζουν προβλήματα αλλά να δίνουν και λύσεις πού και πού.