Θα ήθελα να επισημάνω ότι στην Βόρεια Ευρώπη κάποιοι παράμετροι του RDS λειτουργούν αρκετά καλά, όπως πχ το PS και το TA στη Γερμανία. Γνωρίζω πολλούς συναδέλφους που όταν οδηγούν το έχουν ενεργοποιημένο επί τούτου και το ακούν προσεκτικά όταν «πετάγεται», γιατί έτσι μαθαίνουν μποτιλιαρίσματα και πιθανές παρακάμψεις. Αυτό βέβαια χάρι στην δημόσια ραδιοφωνία που είναι κατά βάση υπεύθυνη για την έγκυρη μετάδοση πληροφοριών κυκλοφορίας σε εθνική εμβέλεια.
Τώρα σε ό,τι αφορά την Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα, πιστεύω ότι σωστά επισημαίνεις: το κύριο είναι η άγνοια, πολλές φορές από την πλευρά των τεχνικών (κακά μηχανήματα που «σκορπάνε», λάθος ρύθμιση PI/CT/PS/RT), αλλά πιο συχνά από πλευράς των μάνατζερ (έλλειψη αντίληψης, αδυναμία χειρισμού, υπερβολικά πολλές πληροφορίες, έλλειψη υπευθύνου ροής RDS). Κι αυτό έχει να κάνει με την παντελή έλλειψη σύγχρονου μάρκετινγκ και ανταγωνισμού με τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα.