Δεν είναι μόνο η ΔΕΗ.
Είναι τα έξοδα ζεύξης με link, τα έξοδα συντήρησης στο Κέντρο εκπομπής, η Α.Ε.Π.Ι. που παίρνει περισσότερα στην περίπτωση των fm και ως πάγιο και ως ποσοστό επί των κερδών της διαφήμισης κ.α.
Σε ότι αφορά τις Β.Ν.Λ. η ανάκληση βεβαιώσεων από σταθμούς που ακολουθούν την τακτική που περιέγραψες και η ''επαναπροώθηση'' τους μέσω διαγωνισμών θα έδινε και ενδιαφέρον στο ραδιοφωνικό τοπίο και έσοδα στο κράτος.
Εμείς απλά τα λέμε...