Το ίδιο πράγμα λες, ουσιαστικά. Σε καταλαβαίνω, καθότι κι εγώ ήμουν ακροατής του Rainbow για χρόνια, και βρήκα πάρα πολλές ροκιές που έψαχνα. Εκείνους τους συναισθηματισμούς όμως, όπως η κατά κάποιον τρόπο "βεβήλωση" του ονόματος του σταθμού, με mainstream pop, τους νιώθουμε μόνο εμείς και όχι ο κάθε ιδιοκτήτης. Στο δια ταύτα, το συγκεκριμένο ραδιοφωνικό format είναι από τα πιο κερδοφόρα στην αγορά, γι'αυτό και όλοι πέφτουν με τα μούτρα στον ανταγωνισμό, μπας και πάρουν κι αυτοί το κατιτίς τους...