Πάντως δεν είναι μόνο θέμα νομοθετικού πλαισίου. Είναι και θέμα αποτελεσματικότητας. Από πλευράς μάρκετινγκ, αν θες να υπάρχουν 7 γράμματα που θα δει ο περιφερόμενος ακροατής όταν συντονιστεί στη συχνότητά σου, είναι το όνομα του σταθμού, όχι [REMOS] ή [PAPARI-] [ZOU] (ναι έχουμε και τέτοια αστεία περιστατικά με τα κομμένα ονόματα). Το όνομα του σταθμού είναι σημαντικό για να ξέρει ο περιφερόμενος που βρίσκεται, ελάχιστοι ξέρουν τη συχνότητα απ' έξω.
Επίσης υπάρχουν πολλοί δέκτες (κινητών και αυτοκινήτου) που όταν αποθηκεύουν το ραδιοσταθμό στη μνήμη, χρησιμοποιούν το PS που λαμβάνουν εκείνη τη στιγμή για το κουμπί της μνήμης. Τι να το κάνω αν στο κουμπί της μνήμης μπει η αρχή του ονόματος ενός τραγουδιού ή το τηλεφωνικό πρόθεμα;
Αντίθετα πληθαίνουν οι δέκτες που έχουν RT και περνάνε ολόκληρο το κείμενο σε σημείο που ο ακροατής μπορεί να το διαβάσει.