Άρθρο για την κατάσταση στον FM 100.
Σε τραγική κατάσταση το Δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης, FM 100.
Οι κάτοικοι που γνωρίζουν την ιστορία του αντιλαμβάνονται ότι τα τελευταία εννέα χρόνια γνώρισε την μεγαλύτερη υποβάθμιση. Οι άνθρωποι που βρέθηκαν στο τιμόνι της διοίκησης απέδειξαν ότι είναι στείροι, χωρίς φαντασία και ιδέες και στην καλύτερη περίπτωση δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο. To πρώτο που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον ακροατή είναι ότι υποτιμήθηκε από τεχνικής πλευράς, σε σημείο να μην ακούγεται.
Δεν είναι όμως ο μόνος λόγος, καθώς και το ηχητικό αποτέλεσμα που εκπέμπει στον αέρα παραπέμπει σε γκαζοτενεκιέ αφού δεν υπάρχει όγκος στον ήχο του, δηλαδή σωστός διαμορφωμένος ήχος με τα ανάλογα πρίμα, μπάσα και τις μεσαίες συχνότητες. Ως αποτέλεσμα οι φωνές των παρουσιαστών και των δημοσιογράφων ακούγονται ξερές και αποκρουστικές και χωρίς καμία γλυκύτητα όπως επιβάλει το μέσο. Το πρόβλημα επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο στις περιπτώσεις εκείνων που έχουν αντιραδιοφωνική έκφραση και τσιρίζουν κάθε πρωί ως κοκόρια.
Η διαπίστωση αυτή εύκολα μπορεί να γίνει, αρκεί να συγκρίνει ο ακροατής τον FM100 με τον statous fm 107,7, το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5, τον north radio 98.0, τον real fm 107,1 ή κάποιο άλλο ραδιόφωνο της πόλης για να καταλάβει τη διαφορά στην αισθητική των φωνών και στην ποιότητα ήχου. Δικαιολογίες από τεχνικής πλευράς στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχουν και ο ισχυρισμός ότι για όλα φταίνε οι άλλοι ή όλα είναι καλώς καμωμένα, είναι ουτοπία και προκαλούν μόνο γέλια σε όσους ξέρουν από ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Ένα άλλο βασικό μειονέκτημα του Δημοτικού Ραδιοφώνου Θεσσαλονίκης είναι η παντελής έλλειψη διαδραστικότητας με το κοινό της πόλης. Δεν υπάρχει ούτε μια εκπομπή στην οποία να μιλούν ακροατές ενώ όλες οι εκπομπές, δημοσιογραφικές και μη βρίσκονται στο ίδιο μοτίβο καθώς έχουν μπερδευτεί οι ρόλοι δημοσιογράφων και μουσικών παραγωγών. Ορισμένοι παραγωγοί απεμπόλησαν τον ρόλο τους και αντί να έχουν αναφορά κυρίως στη μουσική ως τέχνη, ή ως δημιουργία, και να αναδείξουν καλλιτέχνες, παρουσιάζουν ιατρικές και εκπαιδευτικές εκπομπές και επιχειρούν να κάνουν συνεντεύξεις άσχετες με το αντικείμενο τους κάτι που δεν συμβαδίζει με την ιδιότητα που έχουν, ενώ στερούν από το κοινό την εξειδικευμένη μουσική γνώση για την οποία έχουν προσληφθεί να προσφέρουν.
Ωστόσο υπάρχουν μουσικοί παραγωγοί στο FM100 που τηρούν απαρέγκλιτα ορισμένους κανόνες και έχουν ιδιαίτερη αισθητική και δεν συγκρίνονται με άλλους στην πόλη. Σ αυτούς του ανθρώπους θα πρέπει να δοθούν οι ευκαιρίες αξιοκρατικά και χωρίς «κολεγιακές» συμπεριφορές. Αναφορικά με τον αποκλεισμό των ακροατών σε όλες τις εκπομπές, θεωρείται η μεγαλύτερη πληγή. Οι ευθύνες σε όσους υιοθέτησαν αυτή την τακτική είναι τεράστιες και αποδεικνύεται ότι είναι ανίκανοι για να βρίσκονται στο τιμόνι του ιστορικότερου ραδιοφώνου της πόλης. Ως επιβεβαίωση των όσων αναφέρουμε στην κριτική μας σας προτείνουμε να μπείτε στην μπάντα των fm και να ακούσετε οποιοδήποτε άλλο ραδιόφωνο, για να απολαύσετε τους θεσσαλονικείς να εκφράζουν τον καημό, τη χαρά και τη λύπη τους κάτι που στον Fm 100 δεν υπάρχει εδώ και εννέα χρόνια ενώ ακριβώς την αντίθετη στόχευση είχαν όλες οι προηγούμενες διοικήσεις και το είχαν πετύχει σε άριστο βαθμό.
Τις επισημάνσεις αυτές καλό θα είναι η νέα διοίκηση να τις λάβει σοβαρά υπ όψιν και να προχωρήσει σε αλλαγές που θεωρούνται επιβεβλημένες για το καλό των Θεσσαλονικέων. Αποδείχθηκε εν τέλη ότι οι επιτελείς του fm 100, τον οδήγησαν στο «μηδέν» και σίγουρα δεν μπορούν να πείσουν για το αντίθετο. Αν αναλογιστούμε ότι με την προθυμία που επέδειξαν εννέα χρόνια στη διοίκηση Μπουτάρη και προς τον απερχόμενο Γ.Δ της ΔΕΠΘΕ Τριαντάφυλλο Στάγκο, έφεραν αυτό το αποτέλεσμα, το λιγότερο που θα πρέπει να κάνει η νέα διοίκηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα είναι να τους αλλάξει ώστε να αποσυνδεθεί από καθετί παλιό και καταστροφικό.
Πηγή:Seleo.gr