Επειδή ασχολούμε με τη μουσική και με το ραδιοφωνο γύρω στα 15 χρόνια θα ήθελα να πω ότι και εγώ αυτή τη στιγμή ''πουλάω'' mainstream.Δεν είμαι δηλαδή ο κουλτουριάρης που κατακρίνει τους εμπορικούς σταθμούς.Απλά μεσά σε αυτά τα χρόνια έχω ακούσει πολλά είδη μουσικής απο τα 60s έως σήμερα και πολλά ραδιόφωνα από όλο τον κόσμο.Είναι άλλο τί μου αρέσει εμένα και άλλο τι πρέπει να παίξω για να πουλήσω το προϊόν μου σε μεγάλο πλήθος κόσμου.
Από εκεί και πέρα αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη με τόσους πολλούς ''μία από τα ίδια mainstream'' και γενικότερα με ένα τόσο μεγάλο αριθμό ραδιοφώνων πιστεύω ότι δεν μπορεί να βγει άκρη.Χρειάζεται ξεκαθάρισμα.Καλύτερα λίγοι και καλοί παρά ραδιόφωνα κλώνοι που διαφέρουν μόνο στο όνομα και ραδιόφωνα που κάθε μήνα αλλάζουν όνομα και ρεπερτόριο μήπως και πάρουν κάνα νούμερο παραπάνω.Σε καμία περίπτωση δεν περιμένω να ακούσω το ραδιόφωνο των 90s.Τουλάχιστον όμως θέλω μια εξέλιξη και όχι πισωγυρίσματα όπως αυτο του starfm.Ο εν λόγω σταθμός στα 90s (93-97 κυρίως) πατούσε χαλαρά τους αθηναϊκούς αντίστοιχους σταθμούς.Τότε έπαιζε τα χαζοjingles του ματούλα (που βέβαια για τότε ήταν κορυφή) είχε πολύ καλά μικρόφωνα και βεβαία υπήρχε η κόντρα με τον top fm (του χαριζάνη) για πρώτες μεταδόσεις avant premiere κλπ...Μετά από κάποια χρόνια απέκτησε ένα πιό ''ήρεμο'' στυλ επιλέγοντας τί θα παίξει και από καινούργια και από παλιά,σταματώντας το κυνήγι των αποκλειστικοτήτων,χαλαρώνοντας το μικρόφωνο του.Αυτά τράβηξαν και κόσμο μεγαλύτερης ηλικίας που δεν ασχολείτε ούτε με chart ούτε με utube και θέλει να ακούει απλά τραγούδια που τα γνωρίζει.Εμένα προσωπικά αυτο το ήπιο στυλ ραδιοφώνου μου αρέσει περισσότερο.Και ξαφνικά έγινε next generation...με αποκλειστικότητες πρώτες μεταδόσεις και τραγούδια που είναι ακόμα άγνωστα και πρέπει να μας τα μάθουν οι παραγωγοί του.Αυτά δεν γίνονται σήμερα κατά τη γνώμη μου.Σήμερα ο περισσότερος κόσμος δυστυχώς θέλει έτοιμη τροφη.Δεν υπάρχει λόγος να παίξεις πρώτος το τραγούδι που θα γίνει επιτυχία σε 1 μήνα..Θα το παίξεις όταν θα είναι επιτυχια και θα το ξέρει και η κουτσή μαρία και με το σωστό rotation.Τώρα που φάγανε την πιπεριά από τον Νάκη και την παρέα του τί να κάνουν?Μέσα σε 6 μήνες να πούνε ότι πέθανε η next generation και ξαναγυρνάμε στα παλιά?Τώρα φορτώθηκαν μια καμπάνια που δεν μπορούν να αλλάξουν.Συγνώμη αν είπα πολλά...