Τα ελληνικά θα γίνουν από την άνοιξη η 29η γλώσσα του παγκόσμιου μουσικού καναλιού MTV. Μετά από έναν πραγματικό πόλεμο που διεξήχθηκε για το ποιος θα αποκτήσει τα δικαιώματα, οι προετοιμασίες για το MTV Greece από τον Βίκτωρα Ρέστη έχουν μπει στην τελική ευθεία και σε λίγους μήνες το νέο κανάλι εισέρχεται στην ελληνική αγορά από τη συχνότητα του Smart, προσδοκώντας να αλλάξει τα δεδομένα του τηλεοπτικού χώρου. Μέχρι στιγμής στο εγχείρημα συμμετέχουν μεγάλοι ελληνικοί επιχειρηματικοί όμιλοι, όπως η Star Media και ο Πάνος Γερμανός. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του MTV ΝΑ Ευρώπης, Antonio Campo dall' Orto μίλησε για τη νέα αυτή επένδυση στο «R».
Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς που σας έκαναν να την επιλέξετε ως επόμενη βάση του MTV;
H Ελλάδα είναι πολύ σημαντική αγορά για εμάς εν πρώτοις για συναισθηματικούς λόγους, καθώς ήταν η χώρα που για πρώτη φορά το 1988 ξεκίνησε να αναμεταδίδει ελεύθερα μέσω των τοπικών συχνοτήτων UHF το MTV. Από την άλλη επενδυτικά είναι ένας πολύ καλός στόχος, καθώς πρόκειται για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά στην ΝΑ Ευρώπη, ιδιαιτέρως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Γιατί άργησε τόσο πολύ, λοιπόν, η δημιουργία του ελληνικού MTV;
Ήταν κάτι που θέλαμε και προσπαθούσαμε εδώ και καιρό, αλλά δεν είχαμε βρει τα κατάλληλα πρόσωπα για συνεργασία. Ο κυριότερος λόγος που προχωράμε τώρα σ΄ αυτό το επενδυτικό βήμα, είναι ότι ήρθαμε σε επαφή με τον κ. Ρέστη, ο οποίος είναι όχι μόνο ένας καλός επιχειρηματίας, αλλά και ένας άνθρωπος με κατανόηση για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καναλιού.
Αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά υπάρχει μόνο ένα αντίστοιχο ψυχαγωγικό- μουσικό κανάλι. Πιστεύετε ότι αυτό διευκολύνει τα πράγματα για την καθιέρωση του MTV Greece;
Θα μπορούσαμε να δούμε και τα υπόλοιπα κανάλια ως «ανταγωνιστικά», καθώς προσφέρουν και αυτά ψυχαγωγία, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ο δικός μας στόχος είναι να αποκτήσουμε τη δική μας ξεχωριστή θέση μέσα στην ελληνική μεντιακή αγορά, σεβόμενοι την ήδη υπάρχουσα δουλειά. Κάθε χώρα είναι διαφορετική και καθήκον μας είναι να ανακαλύψουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και να βρούμε τη μαγική ισορροπία μεταξύ ξένης και εγχώριας μουσικής, αλλά και πολιτισμού.
Στην Ιταλία το MTV είναι το δεύτερο κανάλι σε θεαματικότητα. Πιστεύετε ότι μπορεί να επιτευχθεί κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα;
Το ελπίζω! Το θετικό είναι ότι στην ελληνική αγορά το κανάλι προσφέρεται δωρεάν και όχι μέσω της δορυφορικής τηλεόρασης. Είναι μια τεράστια ευκαιρία αυτή που μας δίνεται και είναι στο χέρι μας να κάνουμε τα σωστά βήματα και να επιτύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Επειδή το κοινό μας είναι κατά κύριο λόγο νεανικό, οι ευθύνες μας είναι ακόμη μεγαλύτερες. Στόχος μας είναι να είμαστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά και να μπορούμε να τους προσφέρουμε αυτό που θέλουν πριν ακόμη μας το ζητήσουν.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Θα προχωρήσετε στη δημιουργία και κάποιων δορυφορικών καναλιών;
Αν το επιτρέψει η αγορά στο μέλλον ίσως να προχωρήσουμε και σε ανάλογη επένδυση. Προς τα παρόν στα άμεσα σχέδιά μας είναι η δραστηριοποίηση στο internet. Η εν λόγω επένδυση θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο και θα έχει κοινό περιεχόμενο με τις υπόλοιπες χώρες που έχει παρουσία το MTV. Η επέκτασή μας στη δορυφορική τηλεόραση θα εξαρτηθεί πάντως κατά κύριο λόγο από τη μελλοντική της εξέλιξη στην ελληνική αγορά.
Νεκταρία Σταμούλη για το reporter.gr