Για τις διαφημίσεις, στις σαββατογενημενες είδα μόνο μεγάλες εταιρίες, Peugeot, Lacta, Armani κλπ και καμία από αυτές που ανέφερες, αντίθετα το μεσημέρι είδα όσες λες και πολλά κοινωνικά μηνύματα φάση ΕΡΤ... Ένα πράγμα σημαίνει αυτο: αφου δεν υπάρχει ιστορικό τηλεθέασης για να βρούνε διαφημιστές ρισκαράν και σωστά πως οι σειρές καπουτζιδης θα έχουν υψηλή τηλεθέαση άρα και πούλησαν την ζώνη πιο ακριβά.
Τωρα παλι στα διαλειματα δειχνει μονο τρεϊλερ και διαφημισεις με κοινωνικα μυνηματα.Λογικα δεν εχουν παρει ακομα διαφημιστικα πακετα για ολες τις ωρες.