Οι Απαράδεκτοι είχαν όντως καλύτερη εικόνα από το Ντόλτσε Βίτα σε ότι αφορά την μετατροπή από interlaced σε progressive και από εκει πάλι σε interlaced που πέτυχε, δεν μπορούσες να καταλάβεις τι είχε συμβεί.
Το αποτέλεσμα στο Ντόλτσε βίτα ήταν όμως επιεικώς οικτρό και η παρακολούθηση του σε τηλεόραση χωρίς HDR ήταν κουραστική.
Και σόρρυ αλλά το ίδιο ισχύει για το cropping και στις δύο σειρές. Όταν κόβεται πληροφορία από την εικόνα, λείπουν χέρια, το πλάνο ξεκινάει από το κούτελο και γενικώς είναι διαφορετικό από αυτό που έχει σκεφτεί ο σκηνοθέτης δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν κόστισε σε εικόνα... Εξ ορισμού το cropping αυτό σημαίνει!