Το θέμα είναι τι είναι τα μάστερ, σε ταινίες που γυρίζονται σε film κανονικό 35mm κτλ μπορεί να γίνει rescan σε HD, 4K κτλ, να γίνει εργασία πάνω σε αυτό και να βγει μετά ψηφιακά σε D-VHS, HD-DVD, Bluray, HDCAM κτλ, το φορματ της τελικής κόπιας που πάει στον πελάτη ή στο κανάλι δεν έχει σημασία αλλά το αρχικό rescan. Το Betacam που αν δεν κάνω τραγικό λάθος είναι γυρισμένα τα πάντα στην ελληνική τηλεόραση μέχρι περίπου μέσα 2010s είναι 720x576 interlaced, δεν αλλάζει, δεν μεγαλώνει, δεν βελτιώνεται με denoise, sharpen κτλ ή ακόμα χειρότερα το τραγικό AI upscale (με όποιο τρόπο και να γίνεται), μόνο το καταστρέφει και το κάνει να φαίνεται σαν πίνακας ζωγραφικής με γράμματα να χορεύουν και στις 50+ ίντσες που είναι συνηθισμένο φαίνεται ακόμα τραγικότερο.
Εάν γίνει αυτό το στάνταρντ θα είναι τραγικό πραγματικά, αφού αυτό είναι το διαθέσιμο ας παίζει αυτό interlaced SD upscaled, είναι κρίμα να σπαταλάται εργασία για να γίνεται χειρότερο
Τα γράφεις ακριβώς όπως είναι. Και πράγματι είναι γυρισμένα σε betacam (αν και το Alter είχε σαν πρότυπο το DVC-Pro) όπου και πάλι ήταν SD.
Γυριζόντουσαν έτσι, στην καλύτερη περίπτωση της ιδιωτικής τηλεόρασης, γιατί απλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή.
Αργότερα που ήρθε το High Definition, όλοι προτιμούσαν να γράψουν ψηφιακά σε κάρτες SD ή σκληρούς δίσκους.
Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση, στην Τουρκία, κάποιες σειρές γυριζόντουσαν σε HD cam.
Το λέω γιατί κάποια τρέηλερ που είχαν πέσει στα χέρια μου ήταν από κασέτα HDCAM.
Στην φωτογραφία που ακολουθεί η εταιρία διανομής λέγεται Ay Yapim Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτεκαι προτιμούσε την εγγραφή σε κασέτες υψηλής ευκρίνειας. Στη φωτογραφία φαίνεται μια κασέτα μικρής διάρκειας που περιέχει ένα τρέηλερ από τη σειρά Καρανταγί. Φυσικά αυτά τα βίντεο υψηλής ευκρίνειας είναι πανάκριβα και πια κανείς δεν τα χρησιμοποιεί.