δεν ειναι καναλι, επισοδια απο παδικα εχει φορτωσει.
Έχουμε περίπτωση Advertising Video on Demand (AVOD). Επιλέγεις το video που θέλεις και στην αρχή βλέπεις μια διαφήμιση (παιχνίδια Μουστάκας). Υποθέτω ότι αργότερα θα υπάρχουν μία ή και περισσότερες διαφημίσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στο video, τις οποίες δεν μπορείς να προσπεράσεις. Αξιοπρόσεκτες είναι και οι εικόνες (thumbnails) που έχουν τα video στο Mega Play για να βρίσκεις το χρονικό σημείο που θέλεις. Ο συνδυασμός AVOD και FAST (γραμμικά streaming κανάλια με αντίστοιχες διαφημίσεις από τον πάροχο της πλατφόρμας), αποτελεί τη νέα ελεύθερη (μη συνδρομητική) τηλεόραση που σιγά - σιγά έρχεται. Το Mega φαίνεται ότι πρωτοπορεί ανάμεσα στα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, φέρνοντας τις νέες του υπηρεσίες μέσω hbb tv. Αν θέλει να ανταγωνιστεί στα ίσια το ERTFLIX, θα πρέπει το να δημιουργήσει και αντίστοιχη εφαρμογή Mega Play για Android TV.
Για όλα αυτά, ίσως, στο πρόσφατο άρθρο
Ανατροπές στην ελληνική τηλεόραση: Ζημίες, streaming και νέα δεδομένα,
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτεο αρθρογράφος -μεταξύ άλλων- σημειώνει:
"Μέσα στα επόμενα χρόνια, ο κλάδος της τηλεόρασης αναμένεται να αλλάξει ριζικά, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο τοπίο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, μέχρι το 2030 η τηλεόραση, όπως την ξέρουμε σήμερα, θα έχει δώσει τη θέση της σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Οι αλλαγές που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη προμηνύουν έναν μετασχηματισμό που θα αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο παράγεται, διανέμεται και καταναλώνεται το περιεχόμενο.
Καθοριστικός θα είναι ο ρόλος της συνδρομητικής τηλεόρασης και των πλατφορμών streaming στη διαμόρφωση του νέου τηλεοπτικού τοπίου. Το κοινό μετακινείται σταδιακά από τους παραδοσιακούς τηλεοπτικούς σταθμούς προς αυτές τις σύγχρονες επιλογές, αναζητώντας μεγαλύτερη ευελιξία, προσωποποιημένο περιεχόμενο και εμπειρίες θέασης προσαρμοσμένες στις ανάγκες του.
Παράλληλα, οι αλλαγές αυτές αποτυπώνονται και στη σημαντική πτώση των ποσοστών τηλεθέασης, που καταγράφουν τα τελευταία χρόνια τα προγράμματα της ελεύθερης τηλεόρασης.
Τη μεταστροφή του κοινού έχουν συνειδητοποιήσει και οι παραδοσιακοί τηλεοπτικοί σταθμοί, βλέποντας, άλλωστε και τις χαμηλές πτήσεις στα νούμερα τηλεθέασης, κάτι που έχει αντίκτυπο και στον περιορισμό της διαφημιστικής πίτας. Σε αυτό το περιβάλλον, προσπαθούν να παραμένουν κοντά στις εξελίξεις, είτε μέσω συμμαχιών είτε μέσω της δημιουργίας των δικών τους πλατφορμών."