Η αλήθεια είναι πως το ραδιόφωνο έχει εξελιχθεί σε σχέση με τη δεκαετία του '90.
Τεχνικά ναι, έχει εξελιχτεί προς το καλύτερο.
Από θέμα κάλυψης, (στα FM) επίσης έχει εξελιχτεί.
Πλέον από όποια γωνιά του πλανήτη κι αν θες, ακούς τον αγαπημένο σου σταθμό (χάρη στο ίντερνετ).
Την δεκαετία του '90, όμως, υπήρχαν χρήματα.
Τι εννοώ; (και δεν μιλάω πολιτικά)
Οι παραγωγοί πληρωνόντουσαν κανονικά από τον ιδιοκτήτη του σταθμού.
Άλλοι έπαιρναν λίγα, άλλοι πολλά χρήματα.
Πλέον όλοι οι παραγωγοί παίρνουν ψίχουλα και προσπαθούν με "διαφημιστικές θυρίδες" και σπόνσορες να κερδίσουν πέντε χρήματα.
Αυτό τους αναγκάζει να πρέπει να ποστάρουν στο instagram διάφορα άσχετα με το ραδιόφωνο.
Επίσης την ώρα της εκπομπής, οι ίδιοι διαφημίζουν τους χορηγούς με έμμεσο τρόπο.
Αν ακούσετε ραδιόφωνο, θα συμφωνήσετε με το παραπάνω.
Ενώ παλιά κρεμόμασταν από τα χείλη του παραγωγού, όπου μας έδινε πληροφορίες για το τραγούδι που έπαιξε ή θα παίξει,
πλέον τον παραγωγό που μιλάει, τον έχουμε γειωμένο γιατί συνήθως θα κάνει την διαφήμιση που λέγαμε πριν.
Φτάσαμε σε σημείο οι περισσότεροι να ακούμε Vanilla ή Zucca radio από το ίντερνετ, επειδή δεν μιλούν οι παραγωγοί.