Η συγχώνευση μπορεί ναί μεν να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα, αλλα δεν κάνει αυτόματα και πιό ανταγωνιστική την επιχείριση ή τα προίόντα της.
Όταν πλέον από τα περισσότερα ραδιόφωνα δεν υπάρχει καν παραγωγή προγράμματος/προϊόντος, πώς να στεριώσουν οικονομικά;
Όπως είπες και εσύ, κομπιούτερ στο βουνό δεν είναι ραδιόφωνο.
Το νόημα είναι να κάνεις το προιόν σου ελκυστικό και ανταγωνιστικό. Η συγχώνευση δεν είναι λύση, ή τουλάχιστον δεν γλυτώνει τον κατήφορο (οικονομικό μαρασμό) μερικών.
Συμπάσχω τους συναδέλφους μου, αλλά με καφέ και μπύρα στον ήλιο και χωρίς μάχη, νύχτα και μέρα, ο πόλεμος είναι χαμένος απ' τ' αποδυτήρια. Η κρίση, για κάθε επάγγελμα, είναι ευκαιρία για καινοτομίες. Όρεξη να υπάρχει!
Sent from my Nexus One