Nova σε δύο αποκωδικοποιητές - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 00:54
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Nova σε δύο αποκωδικοποιητές  (Αναγνώστηκε 14367 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rethimno01

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2006
  • Τόπος: στη disco "τσουτσούνι"
  • Μηνύματα: 350
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Κυρ 9 Νοε 2008, 13:45 »
Παράθεση από: "Serafeim Karakostas"
Αυτό θα μπορούσε να τύχει σε οποιοδήποτε δέκτη.
Όπως τα λέει ο Σερ. Σε τέτοιες περιπτώσεις καλό είναι να υπάρχει ένα backup unit.