Nova σε δύο αποκωδικοποιητές - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 10:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Nova σε δύο αποκωδικοποιητές  (Αναγνώστηκε 14386 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος X-treme

  • Διαγραμμένο Μέλος
  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
  • Μηνύματα: 639
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Τετ 15 Οκτ 2008, 18:29 »
Σωστός.
Καλύτερα να μοιράζεις την κάρτα σε όσους αποκωδικοποιητές της προκοπής θες, (πχ Dreambox) παρά να έχεις έναν αρχι-πατάτα sat και να παίζει σε 4 τηλεοράσεις.
Κοινώς οικιακό Card Sharring. NOMIMOTATA KAI ME TH ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΗΣ.

’σε που θα μπορείς να γράφεις ότι γουστάρεις σε DVD αυτά που ήδη πλήρωσες για να δείς και να γράψεις.
Και θα μπορείς να τα δείς ξανα και ξανά παρόλο που θα έχεις κόψει την συνδρομή.
Κάτι που στον καραπατάτα sat ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ.