Champions League και nova - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 06:16
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Champions League και nova  (Αναγνώστηκε 7649 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ant21

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: KOZANH
  • Μηνύματα: 291
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Τρι 3 Μαρ 2009, 18:01 »
Σύμφωνα με πληροφορίες του gazzetta.gr,

η ΟΥΕΦΑ αποφάσισε να δώσει στη Nova μέρος του "πακέτου" των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Τσάμπιονς Λιγκ που επέστρεψε η On Telecoms. Η Nova παίρνει τα υπόλοιπα παιχνίδια (πλην των πρώτων επιλογών που έχουν ΕΡΤ και MEGA) για την τριετία 2009-12 της Τρίτης και της Τετάρτης...

Το gazzetta.gr δικαιώνεται σε αυτό που από την πρώτη στιγμή είχε γράψει ως εκτίμηση πως η Nova ήταν το μεγάλο φαβορί για να πάρει το "πακέτο" που άφησε η On Telecoms. Ετσι, το συνδρομητικό συνεχίζει κανονικά με Τσάμπιονς Λιγκ που θα υπάρχει στο πρόγραμμα του για την Τρίτη και την Τετάρτη, έστω και αν δεν θα δείχνει τα παιχνίδια της ελληνικής ή των ελληνικών ομάδων. Είναι μία εξέλιξη που ικανοποιεί απόλυτα τους ανθρώπους της Nova από την στιγμή που θα οριστικοποιηθεί και η συμφωνία με την Σούπερ Λίγκα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού Πρωταθλήματος, πάλι την τριετία 2009-12.
http]