Παει το 16:9 Ηρθε το 21:9 - Τηλεοράσεις, Video Projectors - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 07:06
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Παει το 16:9 Ηρθε το 21:9  (Αναγνώστηκε 1947 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hercoulis

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2007
  • Τόπος: Δυτική Μαγνησία
  • Μηνύματα: 1513
Σας αρέσει?  Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
vu solo2 - gibertini 1.25cm - inverto black ultra - 85E-45W