Ο 'ψηφιακός πάροχος', η επιχορήγηση και η απάντησή μου - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Σαβ 27 Ιουν 2026, 19:03
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ο 'ψηφιακός πάροχος', η επιχορήγηση και η απάντησή μου  (Αναγνώστηκε 2032 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MCelliotG

  • Αναλυτής Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2005
  • Τόπος: ΒΔ Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 17185
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Πεμ 25 Ιουν 2009, 15:56 »
Δάσκαλε διαβάζοντας τα παραπάνω μία λέξη μου ήρθε στο μυαλό!
Έπρεπε!!!!
Ναι, έπρεπε να ειπωθούν αυτά!
Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι με αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με τη νοημοσύνη του κόσμου!
Ελπίζω και εύχομαι να δημοσιευτούν τα λόγια σου σε όλα τα blogs και να τα διαβάσει όσος περισσότερος κόσμος γίνεται!
Η δική μου γνώμη σε όλο αυτό είναι γνωστή:
Είμαι κάθετα κατά όλων των μεθοδεύσεων και οποιασδήποτε κωδικοποίησης στο επίγειο ψηφιακό σήμα όλων όσων εκπέμπουν ελεύθερα και τα παίρνουν χοντρά μέσα από τη διαφήμιση!
Αν είναι να εκπέμψουν έχοντας ονειρώξεις σε μορφή επιχορήγησης με μοναδικό σκοπό το κέρδος, ένα έχω να πω!
Αφού θέλουν και στο τζάμπα να εκπέμπουν και να έχουν το MPEG4 καβάντζα για νέες υπηρεσίες με μελλοντική κωδικοποίηση:
ΜΗ ΣΩΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΠΕΜΨΟΥΝ!!! :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Ας πάνε όλοι στη NOVA κωδικοποιημένοι χωρίς επίγεια μετάδοση και να δούμε τότε πόσοι κ*λοι θα πάρουν φωτιά, όταν θα χάσουν τη διαφημιστική πίτα που τους εξασφαλίζει η δωρεάν επίγεια μετάδοση!
Από πλευράς του κοινού μία είναι η λύση!
ΕΜΠΑΡΓΚΟ σε οτιδήποτε κωδικοποιηθεί!
Μπορεί να γίνει?
Ή μια ζωή θα έχουμε κοράκια που ορέγονται την τσέπη του ταλαίπωρου Έλληνα φορολογούμενου? :twisted:
Δέκτες:Mut@nt HD51, Edision OSmio 4K, TBS5925
LNB:Inverto Black Ultra Twin
Κάτοπτρο:MABO 130X144/Dragonsat DS-3000 motor
Τόξο:45W - 95E
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε


 


* Απ: Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: babis3g Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 27/06/2026 (16:04)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:32)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:30)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: Giwrgos.Z Φόρουμ: IPTV Γενικά 26/06/2026 (23:46)
* Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: adonis1 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 26/06/2026 (15:14)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (10:16)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (08:52)
* Απ: Cytavision   Μέλος: Limsat Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 25/06/2026 (15:30)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 25/06/2026 (11:25)
* Απ: Cytavision   Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:47)
* Απ: Cytavision   Μέλος: medousa89 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:27)
* Απ: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  Μέλος: xristakos22 Φόρουμ: IPTV Γενικά 24/06/2026 (16:12)
* Απ: Cytavision   Μέλος: savvas70 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (14:09)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 24/06/2026 (07:50)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: komhsgr Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (21:15)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: savvas70 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:47)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: andrewp97 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:25)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: savvas70 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:20)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 23/06/2026 (11:10)