- Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Παρ 26 Ιουν 2026, 05:30
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 5833 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος konstantinos

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2008
  • Τόπος: Λευκωσία
  • Μηνύματα: 127
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Κυρ 27 Σεπ 2009, 15:35 »
συμφωνώ.Για να γινει κατι τετοιο θα πρεπει να υπαρχουν λεφτα για να πληρωσουν αυτους που θα βαλουν τον υποτιτλισμο στα καναλια και χωρις λεφτα στο ταμιο δεν θα υπαρξει κατι τετοιο
Μεταδωσεις : Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε