Απλές ερωτήσεις για δορυφορική εκπομπή - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Παρ 26 Ιουν 2026, 03:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Απλές ερωτήσεις για δορυφορική εκπομπή  (Αναγνώστηκε 1401 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hercoulis

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2007
  • Τόπος: Δυτική Μαγνησία
  • Μηνύματα: 1513
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Δευ 28 Δεκ 2009, 14:39 »
Παράθεση από: "sigmacom"
1. Για πολλούς λόγους - κυρίως οικονομικούς και τσαπατσοδουλειών στις συμφωνίες (φύγε εσύ από τον τάδε transponder, γιατί ήρθε πελάτης που θέλει να τον νοικίασει ολόκληρο, κ.α.).

αν ειναι έτσι απο τις μεγαλύτερες τσαπατσοδουλειές τις κάνουν οι αγγλοι με τα κανάλια τους στις 28. Κάθε 3 κ λίγο τα αλλάζουν
vu solo2 - gibertini 1.25cm - inverto black ultra - 85E-45W