Ε ρε εποχές........... - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:31
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ε ρε εποχές...........  (Αναγνώστηκε 1955 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kgial

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: KOMOTHNH
  • Μηνύματα: 1005
Ε ρε εποχές...........
« Αρχή θέματος: Τρι 7 Σεπ 2010, 22:52 »
Θυμηθειτε και δακρυστε..............  :cry:

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε RTL PLUS

SAT 1 Διαφημισεις

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε SAT 1 Εναρξη

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε Οι μπαλες του SAT1!!!

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε To PRO 7 που ποτε μου δεν ετυχε να κανω επιγεια ληψη!!!

Eurosport αθανατο!

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε Το σημα του Eurosport!

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε Λιγοι το προλαβαν! Screensport

Απο αυτη την εκπομπη και μετα ολα τα ελληνοπουλα...βαρεθηκαν τα παιδικα της ΕΡΤ...ηθελαν κατι παραπανω!!! Ηθελαν ιδιωτικη τηλεοραση!

Το αγαπητο τοτε MTV...εκανε το καναλι 29 την αγαπητη συχνοτητα της νεολαιας στην Καβαλα!

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε Θυμαστε πως εβαζε η RAI τα διαφημιστικα της?

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε Να και το EuroNews...που λεγαμε πως θα εχει και ελληνικο ηχο με την συμμετοχη της δικης μας ΕΡΤ! Εχουμε 2010 και μονο ελληνικο ηχο δεν εχει το καναλι!!!!!!! Ευγε Ε-Lada!

φορτωστε κι αλλα..... παω να κλαψω! ;)
Έχω εν υπηρεσια τον δέκτη: EDISION  Proton S2. σταθερό στις 13°E

Συνταξιοδοτημένοι: Edision Argus VIP - HUMAX IRCI 5400z - VISIONNET VN8000 - YUMATU MX PLUS - ECHOLINK EL3200


 


* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 28/06/2026 (12:02)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 28/06/2026 (12:00)
* Απ: Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: babis3g Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 27/06/2026 (16:04)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:32)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:30)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: Giwrgos.Z Φόρουμ: IPTV Γενικά 26/06/2026 (23:46)
* Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: adonis1 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 26/06/2026 (15:14)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (10:16)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (08:52)
* Απ: Cytavision   Μέλος: Limsat Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 25/06/2026 (15:30)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 25/06/2026 (11:25)
* Απ: Cytavision   Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:47)
* Απ: Cytavision   Μέλος: medousa89 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:27)
* Απ: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  Μέλος: xristakos22 Φόρουμ: IPTV Γενικά 24/06/2026 (16:12)
* Απ: Cytavision   Μέλος: savvas70 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (14:09)