Συναντηση DIGEA με τις τοπικες αρχες Ροδου. - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 06:47
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Συναντηση DIGEA με τις τοπικες αρχες Ροδου.  (Αναγνώστηκε 1884 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MCelliotG

  • Αναλυτής Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2005
  • Τόπος: ΒΔ Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 17185
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Πεμ 27 Ιαν 2011, 16:07 »
Αν ακολουθήσει και η ΕΡΤ τη Digea και βγει ψηφιακά είναι αναγκασμένη να κλείσει τα αναλογικά από Μόντε Σμιθ! Αυτό αφορά και την καταχρηστική 22!
Δέκτες:Mut@nt HD51, Edision OSmio 4K, TBS5925
LNB:Inverto Black Ultra Twin
Κάτοπτρο:MABO 130X144/Dragonsat DS-3000 motor
Τόξο:45W - 95E
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε